Tioman

Znak aktywny B-20

Zdjęcie produktu: 
Index: 
ŚREDNI 0120-00-0080
Grupa wielkości: 
Mały, średni, duży
Typ folii: 
Typ II
Sposób montażu: 
Za pomocą uchwytów krawędziowych
Surowiec: 
Blacha stalowa, blacha aluminiowa
Grubość blachy: 
1.50
Sposób zasilania: 
Ogniwo fotowoltaiczne lub z sieci 230V
Kolor diody: 
Czerwone, Białe
Podkategoria: 
  • Szczegóły
  • Podobne produkty

 

Znak STOP jest jednym z najpopularniejszych i najważniejszych znaków drogowych, jakie widujemy podczas jazdy. I absolutnie nie wolno go ignorować. W niektórych miejscach umieszcza się nawet specjalnie podświetlony znak stopu, aby był jeszcze lepiej widoczny, zwłaszcza w trudnych warunkach atmosferycznych. Nazywa się go znakiem aktywnym B-20.

 

Znak Aktywny B-20 najczęściej jest montowany pionowo. Stworzony z blachy stalowej lub aluminiowej oraz diod, zasilany jest elektrycznie, bądź za pomocą baterii słonecznych. W przypadku zasilenia z sieci, należy zastosować rozdzielnicę SP1, a jeżeli energia ma płynąć z baterii słonecznych, konieczna jest:

 

  • bateria słoneczna
  • regulator napięcia
  • sterownik znaku aktywnego T-puls 3.4

 

Znak aktywny B-20 w podwójny sposób dba o bezpieczeństwo na drogach. Dzięki elektrycznemu podświetleniu można go zobaczyć z daleka nawet w ciemnościach podczas deszczu lub śnieżycy. Jest to bardzo ważne, ponieważ jazda w trudnych warunkach atmosferycznych jest częstą przyczyną wypadków i kolizji, dlatego zarządcy dróg muszą robić wszystko, co w ich mocy, aby zagwarantować kierowcom bezpieczeństwo także w takich sytuacjach.

 

Znak aktywny B-20 stawiany jest zazwyczaj w najbardziej niebezpiecznych miejscach, na skrzyżowaniach dróg szybkiego ruchu i wszędzie tam, gdzie trzeba szczególnie uważać.

 

Znak będzie dobrze spełniał swoją rolę tylko wtedy, gdy zostanie odpowiednio zamontowany, aby nie poddał się podmuchom wiatru, wilgoci i niskiej temperaturze. Znak aktywny B-20 to jedno z najważniejszych oznakowań, jakie możemy zobaczyć na drogach krajowych i zagranicznych.

 

 

Znaki posiadaja aprobatę techniczną Instytutu Badania Dróg i Mostów o numerze AT/2016-02-3204

Dla zasilania z sieci 230 V zastosowano rozdzielnice SP1.
Dla zasilania z baterii słonecznych należy zastosować:
- bateria słoneczna,
- regulator napięcia,
- sterownik znaku aktywnego T-puls 3.4.

Ilość diód wg poniższej tabeli: