Tioman

G-1b

Wysokość: 
1 000.00 mm
Szerokość: 
300.00 mm
Grubość blachy: 
1.25
Grupa wielkości: 
Stała wielkość
Typ folii: 
Nieodblaskowa, I generacja, II generacja, III generacja
Sposób montażu: 
Na uchwyty montażowe
Surowiec: 
Blacha stalowa, Blacha aluminiowa
Inne: 
Podkład znaku malowany proszkowo na RAL 7037
  • Szczegóły

Oprócz znaków A-9 przed przejazdem kolejowym stosuje się słupki wskaźnikowe G-1, a mianowicie:
1) z trzema kreskami, znak G-la umieszczany pod tarczą znaku ostrzegawczego,

2) z dwiema kreskami, znak G-lb  umieszczany na 2/3 odległości znaku ostrzegawczego od przejazdu,
3) z jedną kreską, znak G-lc umieszczany na 1/3 odległooeci znaku ostrzegawczego od przejazdu

 

 

ŹRÓDŁO: SZCZEGÓŁOWE WARUNKI TECHNICZNE DLA ZNAKÓW I SYGNAŁÓW DROGOWYCH ORAZ URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I WARUNKI ICH UMIESZCZANIA NA DROGACH.
Załączniki nr 1 – 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach